ПІДВИЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ ШЛЯХОМ РЕАЛІЗАЦІЇ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ

Алла Володимирівна Кіктєва

Анотація


У статті розглядаються способи підвищення пізнавальної активності студентів за допомогою методу проектів, що спрямовується на формування в учасників проектно-дослідницької діяльності цілісних та системних знань. Використання методу проектів дозволяє в повній мірі розкрити зміст навчально-виробничого процесу, реалізувати проблемно-розвиваючий характер дослідження та підвищити студентський інтерес до навчання вцілому. Автором освітлюються основні елементи впровадження проектно-дослідницької роботи в навчальному закладі, розкриваються мета, цілі та завдання поставлені в рамках проекту як перед викладачами, так і перед студентами.

 

This article describes how to increase the cognitive activity of students using the method of projects directed at developing participants design and research of integrated and system knowledge. Using projects allows fully reveal the content of teaching and the production process to implement problem-developmental nature of the research and to increase student interest in general learning. The author illuminated the basic elements of design and implementation of research in the institution, disclosed the purpose, goals and objectives set for the project both to teachers and to students.


Повний текст:

PDF

Посилання


Архангельский А.Я. Программирование Delphi 6. – М.: БИНОМ, 2003. – 1119 с.

Дунаев В.В. Базы данных. Язык SQL для студента / Дунаев В.В. – Издательство: БХВ- Петербург, 2007 – 312 с.

Вовкотруб В.П. Ергономіка навчального експерименту / Вовкотруб В.П. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005. – 308 с.

Донець Н.В. Раціональність запровадження інформаційних технологій у фізичному практикумі для студентів нефізичних спеціальностей / Н.В. Донець, С.П. Величко // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009. – Вип. 82, Ч. 1. – С. 274-279.

Кащеєв Л.Б. Основи візуального програмування [Delphi]: [навч. посіб.] / Л.Б. Кащеєв, С.В. Коваленко, С.М. Коваленко. – X.: Веста, 2011. – 192 с.

Коменский Я.А. Великая дидактика / Я.А. Коменский, Д. Локк, Ж.-Ж. Руссо, Ч.Г. Песталоцци // Педагогическое наследие. – М., 1988. – С. 11-105.

Коноваленко І.В. Системне програмування у Windows з прикладами на Delphi / І.В. Коноваленко, П.С. Федорів. – 2012.

Митрофанова Г.Г. Трудности использования проектной деятельности в обучении / Митрофанова Г.Г. // Молодой ученый. – 2011. – № 5, Т. 2. – С. 148-151.

Пахомова Н.Ю. Проектное обучение – что это? Из опыта методической работы: Дайджест журнала «Методист» / Пахомова Н.Ю., Пахомова Е.М.; науч. ред. Э.М. Никишин. – М.: АПК и ПРО, 2004 (Було 10 в статті).

Савенко Н.І. Прогностичні орієнтири інноваційного розвитку позашкільного закладу: [практико зорієнт. пос.] / Савенко Н.І., Ковганич Г.Г., Кириченко В.І., Єрмаков І.Г. – Х.: Точка, 2009. – 256 с.

Садовий М.І. Вибрані питання загальної методики навчання фізики: навчальний посібник [для студ. ф.-м. фак. вищ. пед. навч. закл.] / Садовий М.І., Вовкотруб В.П., Трифонова О.М. – Кіровоград: ПП «Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2013. – 252 с.

Щербань П. Українська національна ідея і сучасні проблеми виховання учнівської та студентської молоді / П. Щербань // Вища освіта України. – 2005. – № 4 (18). – С. 62-67


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.