ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-МЕХАНІКІВ
Анотація
Стаття присвячена проблемі формування змісту математичної освіти, що відповідає сучасним вимогам до інженерної освіти. Зазначено, що розв’язувана проблема сприятиме формуванню у студентів професіоналізму і компетентності в широкій предметній області, здатності не тільки освоювати, але і створювати нові технології в умовах постійно обновлюваного інформаційного середовища. Визначені основні принципи в навчанні математичних дисциплін для інженерів-механіків. З’ясовано, що успішне вирішення складного і багатогранного завдання підготовки майбутнього інженера-механіка, зокрема з математичних дисциплін, залежить від багатьох факторів. Процес пошуку шляхів підвищення рівня професійної компетентності майбутнього інженера-механіка треба спрямовувати на використання інноваційних методів, розробку і впровадження сучасних інтеграційних технологій навчання. Обґрунтовано ідею інтеграційного підходу, який є однією з основоположних ідей сучасної вищої школи (інтегровані заняття, інтегровані модулі, інтегровані курси).
The article devoted to the problem of forming the content of mathematics education that meets modern requirements for engineering education. It is noted that the problem is solved will contribute to students’ professionalism and competence in a broad subject area, the ability to not only develop, but also create new technologies in a constantly updated information environment. In addition, the improvement of mathematics education will enable to solve professional problems arise, so as to be competitive in the labor market. The basic principles for teaching mathematical disciplines of Mechanical Engineers were identified. It was found that the successful resolution of the complex and multifaceted task of training future mechanical engineer, including mathematical sciences, depends on many factors. The process of finding ways to improve the professional competence of future mechanical engineer should guide the use of innovative methods, development and introduction of modern integration technology training. The study of mathematical disciplines thus becomes paramount, because it is formed scientific outlook of future mechanical engineers. An idea of the integration approach is one of the fundamental ideas of modern high school (integrated class, integrated modules, integrated courses) was grounded.
Повний текст:
PDFПосилання
Гнеденко Б.В. Предисловие в сборнике статей «Математика как профессия» / Б.В. Гнеденко. – М.: Знание, 1980. – Вып. № 6 – С. 3-23.
Коваленко Н.П. Интегративный подход к профессиональной подготовке студентов педагогического колледжа: на материале образовательной области «Математика»: автор. дис… канд. пед. наук: 13.00.08 / Коваленко Нина Петровна. – Великий Новгород. – 2004.
Кудрявцев Л.Д. Современная математика и ее преподавание / Л.Д. Кудрявцев. – М.: Наука, 1985. – 170 с.
Кукушкин В.С. Педагогические технологии / В.С. Кукушкин // Серия «Педагогическое образование. – Ростов на Дону, 2008. – С. 121-132.
Осипенко О.А. Интегративный подход к построению модели интеграции основного и дополнительного образования в высшей школе / О.А. Осипенко, Н.И. Пак // Вестник Красноярского государственного педагогического университета им. В.П. стафьева. – 2006. – Вып. № 1.
Пуанкаре А. Избранные труды / А. Пуанкаре. – М.: Наука, 1971. – T. 1.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.