ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ФУНДАМЕНАТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ З МАТЕМАТИКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ

Альона Анатолівна Коломієць

Анотація


Стаття присвячена дослідженню проблеми формування змісту фундаментальної математичної підготовки майбутніх інженерів. Уточнено суть понять математична підготовка, фундаментальна математична підготовка, інтегративний підхід; досліджено проблему застосування інтегративного підходу в процесі математичної підготовки майбутніх інженерів, узагальнено напрацювання вчених в даній області. Показано зв’язок фізичних явищ з їх математичним описом, продемонстровано застосування математичного апарату до прикладних інженерних задач.

 

The article is dedicated to the problem of the fundamental mathematical training formation of future engineers. The essence of the concepts of mathematical training, the fundamental mathematical training and an integrative approach is clarified. The problem of applying an integrative approach in the process of mathematical training of future engineers is investigated. The achievements of scientists in this field are summarized. The relationship between physical phenomena and their mathematical description is shown. The use of mathematical apparatus which can be applied to engineering problems was demonstrated.


Повний текст:

PDF

Посилання


Енциклопедія освіти / Академія педагогічних наук України; голов. ред. В.Г. Кремень. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.

Ермоловский Н.А. Методологические основания фундаментализации высшего образования // Ермоловский Н.А., Гриценко В.П., Ермоловская Л.П., Гриценко Л.В. // ундаменталізація вищої освіти необхідна умова випуску конкурентоспроможних фахівців: [матер. міжнар. наук.-метод. конф., 11-13 квітня 2001 р., м. Харків] – Харків, 2001. – С. 159-162.

Клочко В.І. Комп’ютерне моделювання у підготовці учителів математики / В.І. Клочко, В.І. Коломієць // Науковий часопис НПУ ім. М.П.Драгоманова. Серія №2 Комп’ютерно орієнтовані системи навчання. – 2015. – № 17(24). – С. 86-90.

Козловська І.М. Методика інтегративного навчання фізики у професійній школі: [навч.-метод. пос. для викл. фізики та студ.] / І.М. Козловська, М.А. Пайкуш. – Дрогобич: Коло, 2002. – 125 с.

Козловська І.М. Теоретико-методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної школи (дидактичні основи) / Козловська І.М.; ред.: С.У. Гончаренко. – Л.: Світ, 1999. – 301 c.

Максимчук Л.В. Інтегративний підхід до професійної підготовки майбутніх економістів- міжнародників / Л.В. Максимчук // Педагогічний дискурс. – Хмельницький, 2013. – Вип. 14. – C. 294-298.

Основы теории цепей: [учебник для вузов] / Г.В. Зевеке, П.А. Ионкин, А.В. Нетушил, С.В. Страхов. – М.: Энергия, 1975.

Проблеми інтеграції у сучасній професійній освіті: методологія, теорія, практика: [моногр.] / ред.: І.М. Козловська, Я.М. Кміт. – Л.: Сполом, 2004. – 243 c.

Яковлев И.П. Интеграция высшей школы с наукой и производством / Яковлев И.П. – Ленинград: Изд-во Ленинградского университета, 1989. – 114 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.