ФОРМУВАННЯ МЕТОДОЛОГІЧНОЇ ОСНОВИ ЗВ’ЯЗКІВ МІЖ ЕЛЕМЕНТАМИ ТЕОРІЇ ПІЗНАННЯ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ

Наталія Володимирівна Манойленко

Анотація


Стаття присвячена визначенню актуальності та чинникам посилення ролі інтеграції природничо-математичних і профільних дисциплін для підготовки вчителів технологій. Особливе значення в підготовці майбутніх вчителів технологій приділяється вивченню природничо-математичних дисциплін, зокрема навчанню фізики як невід’ємної складової загальної культури сучасного високотехнологічного середовища. Фізика виросла з потреб техніки і постійно використовує її досвід. Техніка більшою мірою визначає тематику фізичних досліджень і створює необхідні для фізики апарати і пристосування. Разом з тим відмічено, що техніка виростає з фізики, що в фізичних лабораторіях створюються нові галузі техніки і нові методи вирішення технічних задач. В статті наведено приклади завдань прикладного спрямування для студентів технологій, характерних міжпредметними зв’язками.

 

The article is devoted to the determination of the relevance factors and the strengthening of the role of integration of mathematics and science and relevant disciplines for the training of teachers of technologies. Of particular importance in the preparation of future teachers of technologies is on the study of natural-mathematical disciplines, in particular physics teaching as an integral part of the General culture of modern high-tech environment. Technical skills, knowledge is transmitted from teacher and master to apprentice, from engineer to technician from the scientist to the engineer in the time frame from an artisan workshop specialized and higher education. Physics grew out of the needs of the machine and continuously uses her experience. Technique largely determines the topics of physics research and physics creates a need for devices and adaptations. However, it was noted that the technique stems from physics, physics labs are a new branch of technology and new methods of solving technical problems. The article lists examples of tasks applied areas for students is mgprednisone connections.


Повний текст:

PDF

Посилання


Иванова В.С. Междисциплинарный подход И.А. Одинга к управлению механическими свойствами сплавов и его развитие / В.С. Иванова // Материалы симпозиума «Синергетика. Структура и свойства материалов. Самоорганизующиеся технологии». – М.: РАН, 1996. – Ч. 1. – С. 6-7.

Ильин И.В. Принцип политехнизма в обучении физике в контексте современных представлений о структуре техно сферы / И.В. Ильин, Е.В. Оспенникова // Педагогическое образование в России. – 2014. – № 1. – С. 71-75.

Манойленко Н.В. Практична спрямованість курсу загальної фізики як чинник інтеграції природничо-математичних і профільних дисциплін / Н.В. Манойленко // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – 2005. – Вип. 60, Ч. 2. – С. 298-300. (– КДПУ ім. В. Винниченка).

Масленникова Л.В. Взаимосвязь физической и технической картин мира как методологическая основа обучения физике в техническом вузе / Л.В. Масленникова, Ю.Г. Родиошкина // Физика в школе. – № 4. – 2012. – С. 53-59.

Межпредметные связи естественно-математических дисциплин: [пос. для учителей] / Под ред. В.Н. Федоровой. – М.: Просвещение, 1980. – 208 с.

Мостепаненко М.В. Философия и физическая теория: физическая картина мира и проблема происхождения и развития физических теорий / Мостепаненко М.В. – Л.: Наука, 1969.

Найдин А.Н. Формирование представлений о связи между элементами теории познания / А.Н. Найдин // Физика в школе. – 2011. – № 6. – С. 27-29.

Одинг И.А. Методологические основы в учении о процессах разрушения и деформации материалов / И.А. Одинг // Материалы симпозиума «Синергетика. Структура и свойства материалов. Самоорганизующиеся технологии». – М.: РАН, 1996. – С. 3-5.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.