ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ УЯВИ ТА ХУДОЖНІХ ЗДІБНОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ

Оксана Віталіївна Гур’янова

Анотація


У статті звернуто увагу на необхідність вивчення навчальних дисциплін, що сприяють розвитку художньо-творчих здібностей у студентів, майбутніх фахівців-швейників. Автором статті розглянуто особливості формування творчої уяви та художніх здібностей майбутніх учителів технологій у процесі вивчення курсу «Композиція костюму». Сформульовано мету, предмет, об’єкт даного курсу, проаналізовано завдання, вимоги до знань і умінь студентів, основні розділи курсу та методику їх опанування. Наголошено на цінності й логічній послідовності курсу, його важливості розвитку компетентності майбутніх фахівців даної спеціальності. Окреслено перспективи досліджень у даному напрямку, якими, зокрема, на думку автора є розробка комплексу вправ на заняттях із технологій, що сприятимуть розвитку творчої уяви, художніх здібностей, естетичного та художнього смаку.

 

In this article the attention paid to the need of studying the subjects which promote the development of art and creative abilities in students, who are going to be the professional sewers. The author of article considered features of forming the creative imagination and art apabilities of future teachers of technology in the course of studying the course «Suit composition». In this course the purpose, the subject and the object are formulated as well as requirements to knowledge and abilities of students are analysed. The main sections of this course, subject and a technique of their development are also listed. Value and the logical sequence of a course, importance of development of competence of future specialists of this specialty are noted. There are also determined perspectives of researches in this direction (which, in particular, is development of a set of exercises on classes in craft according to the author), promoting development of creative imagination, art capabilities, esthetic and art taste.


Повний текст:

PDF

Посилання


Беляева С.Е. Спецрисунок и художественная графика / С.Е. Беляева, Е.А. Розанов. – М.: Академия, 2007. – 240 с.

Бойчук В.М. Мистецькі аспекти в підготовці майбутнього вчителя технологій / В.М. Бойчук // Теорія і практика управляння соціальними системами. – 2014. – № 2. – С. 52-57. – [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2014_2_9.

Горчинська К.В. Методика розвитку художньо-творчих здібностей майбутніх вчителів технологій у процесі вивчення курсу композиція костюму. – [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.uk.xpdf.ru/6tehnicheskie/249787-1-metodika-rozvitku-hudozhno-tvorchih-zdibnostey-maybutnih-uchiteliv-tehnologiyprocesi-vivchennya-kursu-kompoziciya-kostyuma.php

Горчинська К.В. Розвиток художньо-творчих здібностей майбутніх учителів технологій у процесі професійної підготовки: дисертація канд. пед. наук: 13.00.02, Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. – Чернігів, 2012. – 200 с.

Гур’янова О.В. Композиція костюма: Практикум: [навч.-метод. посібн.] / О.В. Гур’янова. – Кіровоград: ПП Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2014. – 88 с.

Єжова О.В. Теорія і практика створення прогностичних моделей підготовки кваліфікованих робітників швейної галузі: монографія / О.В. Єжова. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – 472 с.

Макавеева Н.С. Основы художественного проектирования костюма. Практикум / Макавеева Н.С. – М.: Издательский центр «Академия», 2008. – 240 с.

Мироненко Н.В. Творчо-інтелектуальні здібності учнів та особливості їх розвитку на уроках трудового навчання: [навч.-метод. посібн. для студ. вищ. навч. закл. пед. спец.] / Н.В. Мироненко. – Кіровоград: вид. ТОВ «КОД», 2011. – 94 с.

Розробка колекцій одягу: [навч. посібн.] / А.М. Малинська, К.Л. Пашкевич, М.Р. Смирнова, О.В. Колосніченко. – К.: ПП «НВЦ «Профі», 2014. – 140 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.