ДЕЯКІ АСПЕКТИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ З ПРЕДМЕТУ ОБРОБКА КОНСТРУКЦІЙНИХ МАТЕРІАЛІВ

Денис Васильович Гринь

Анотація


Стаття присвячена впровадженню дистанційного навчанню в вищій школі при підготовці майбутніх вчителів технологій. В статті зроблено аналіз літератури авторів, щодо цієї теми. Проаналізовані підходи та принципи дистанційного навчання не тільки в Україні а й за її межами. Виокремленні аспекти розвитку та напрямки подальшого впровадження цього напрямку освіти, який знаходить все більше розвитку в Україні. Запропоновані варіанти активізації самостійної роботи майбутнього вчителя технології через активізацію пошуково-творчого підходу до навчання на прикладі технічного предмету обробка конструкційних матеріалів. Зроблені висновки згідно обробленого матеріалу та запропонованих варіанти подальшого розвитку таких ідей.

 

The article is devoted to the introduction of distance learning in higher education in the preparation of the future teachers of technology. The article made an analysis of the literature the authors on this subject. Analyzed approaches and distance learning principles not only in Ukraine but also abroad. Highlighted aspects of the development and direction of the further implementation of this direction of education, which is a growing development in Ukraine. Proposed options for enhancing the independent work of the future teacher of technology through the activation of search and a creative approach to teaching by the example of the technical treatment of the subject of structural materials. The findings on the processed materials and the proposed options for further development of such ideas.


Повний текст:

PDF

Посилання


Концепція педагогічної освіти // Інформ. зб. Мін. освіти України. – 1999. – № 8. – С. 8-23.

Національна доктрина розвитку освіти // Освіта. – 24 квітн. - 1 трав., 2002. – № 26. – С. 2-5.

Закон України «Про вищу освіту» // Відом. Верхов. Ради України. – 2002. – № 20. – С. 134.

Закон України «Про освіту» (з внесеними змінами і доповненнями) // Голос України. – 25 квіт. 1996.

Концепція розвитку технологій дистанційного навчання в Україні [Електронний ресурс] – Режим доступу: http: // pulib.if.ua/part / 9961.

Keegan D. Theories of distanceeducation: Introduction / D. Sewart, D. Keegan, B. Holmbergеds // Distanceeducation: Internationalperspectives. – New York: Routledge, 1988. – Р. 63-67.

Keegan D. Foundations of distanceeducation/ D. Keegan. – Londonand New York: Routledge. – 3rd revised edition, 1996. – 224 p.

Moore M. Toward atheory of independentlearningand teaching/ M. Moore// Journalof HigherEducation. – 1973. – XLIV (12) – P. 661-679.

Peters O. Theoreticalaspects of correspondenceinstruction/ Peters O. // TheChangingWorld of CorrespondenceStudy / O. Mackenzieand E.L. Christinsen(eds). – University Park, Pa. and London: Pennsylvania State University. – 1971. – 124 p.

Wedemeyer C. LearningattheBackdoor: Reflections onnon-traditionallearninginthelifespan/ C. Wedemeyer. – Madison: University of WisconsinPress, 1981. – 298 p.

Буряк В.К. Педагогічна культура вчителя: теоретико-методологічний аспект: монографія / В.К. Буряк. – К.: Деміур, 2005. – 232 с.

Буряк В. Умови та засоби самоосвіти / В. Буряк // Вища школа. – 2002. – № 6. – С. 18-27.

Delling R.M. Briefwechselals Bestandteilund Vorlauferdes Fernstudiums (Ziff papiere19) / R.M. Delling. – Hagen: Fernuniversität(ZIFF), 1978. – 24 p

Коваленко А.В. Учебные кроссворды как одно из средств оптимизации аудиторной работы студентов неязыковых специальностей по иностранному языку в вузе / Алла Валериевна Коваленко // [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.rusnauka.com/2_ANR_2010/Philologia/1_55469.doc.htm.

Эскендаров А.А. Учебные кроссворды как средство актуализации познавательного интереса старшеклассников сельских школ: дисс. ... канд. пед. наук: 13.00.01 / Альберт Агаевич Эскендаров; Дагестан. гос. ун-т. – Махачкала, 2007. –142 с.

Малахова Ж.Д. Повышение активности студентов при использовании нетрадиционных методов преподавания социологии / Ж.Д. Малахова // Нова парадигма: Альманах наукових праць. – Запоріжжя, 2002. – Вип. 26. – С. 205-212.

Організація і зміст позаурочної роботи з природничо-математичних дисциплін в професійно- технічних навчальних закладах: [навч.-метод. посібн.] // Укл.: Р.С. Гуревич, Л.Л. Коношевський, М.В. Мельник. – Вінниця: ООО фірма «Планер», 2005. – 184 с.

Корнейчук Б.В. Экономика. Учебные кроссворды: [учеб.-метод. пос.] / Б.В. Корнейчук. – СПб.: Изд-во СПбГПУ, 2003. – 78 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.