СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ

Галина Юріївна Зінченко

Анотація


У статті розглядається проблема цілісної підготовки майбутнього вчителя математики до здійснення професійної діяльності, виявлено сутність і специфіку її соціокультурного аспекту, виокремлено загальні чинники становлення соціокультурного контексту фахової підготовки і професійної діяльності майбутнього вчителя математики.

 

The article devoted to the problem of complete preparation of the future teachers of mathematics to professional activity, revealed the nature and specificity of its socio-cultural aspect, singled out common factors of socio-cultural context of professional preparation and professional work of the future teachers of mathematics.


Повний текст:

PDF

Посилання


Барабашев А.Г. Стили в математике: социокультурная философия математики / Институт государственного управления и социальных исследований МГУ им. М.В. Ломоносова, Институт истории естествознания и техники им. С.И. Вавилова РАН; ред. А.Г. Барабашев. – СПб: РХГИ, 1999. – 548 с.

Бондаревская Е.В. Гуманистическая парадигма личностно ориентированного образования / Е.В. Бондаревская // Педагогика. – 1997.– № 4.– С. 11.

Воронина Л.В. Математическая культура личности / Л.В. Воронина, Л.В. Моисеева // Педагогическое образование в России. – 2012. – № 3. – С. 37-44.

Закон України «Про вищу освіту» від 01.07.2014 р. № 1556-18 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18/page5

Лодатко Є.О. Професійно-педагогічна підготовка викладача вищої школи в умовах освітніх змін: соціокультурний аспект / Є.О. Лодатко // Вісник Львівського університету: Серія педагогічна. – Львів: Вид-во ЛНУ, 2009. – Вип. 25, Ч. 3. – С. 3-10.

Лодатко Є.О. Цілі математичної освіти в контексті соціокультурних трансформацій суспільства / Є.О. Лодатко // Вісник Запорізького національного ун-ту: Серія Педагогічні науки. – Запоріжжя: Запорізький нац. ун-т, 2007. – № 1. – С. 94-118.

Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті. – К.: Шкільний світ, 2001. – 16 c.

Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.mon.gov.ua/images/files/news/12/05/4455.pdf

Подаева Н.Г. Социокультурная концепция математического образования / Н.Г. Подаева. – Елец: ЕГУ им. И.А. Бунина, 2012. – 205 с.

Родионов М.А. Актуализация социокультурной проекции математического образования как фактор его гуманитаризации / М.А. Родионов, В.М. Федосеев, Г.И. Шабанов // Интеграция образования. – 2012. – № 2. – С. 91-95.

Скворцова С.О. Формування професійної компетентності в майбутнього вчителя математики / С.О. Скворцова // е-журнал «Педагогічна наука: історія, теорія, практика, тенденції розвитку» – 2010. – № 4. – Педагогічні науки. – Режим доступу : http://skvor.info/publications/articles/print.html?id=120.

Тестов В.А. Обучение на социокультурном опыте как средство повышения мотивации к изучению математики [Электронный ресурс] / В.А. Тестов // Концепт. – 2016. – № 1 (январь). – Режим доступу: http://e-koncept.ru/2016/16002.htm


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.