ВИДИ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСТАНЦІЙНОГО МАТЕМАТИЧНОГО КУРСУ

Олена Анатоліївна Білоус

Анотація


Стаття присвячена питанню організації практичного заняття для студентів дистанційної форми навчання. Практична робота для таких студентів, як правило, пропонується в рамках інформаційної платформи дистанційного навчання на базі університету. Проведення таких занять ускладнюється тим, що всі дії студента і викладача реалізуються за допомогою інформаційних технологій. Тому актуальним становиться питання методики організації та форми проведення навчання, особливо при вивченні математичних курсів. Автором розглядається особливість проведення роботи у формі виконання віртуальних тренажерів, проходження різнорівневих тестових завдань, спільні дії у групових wiki-завданнях, спілкування студентів під час виконання завдань для дискусій та обговорень. Представлений аналіз ефективності кожної форми роботи, зроблені зауваження та надані рекомендації щодо якісного проведення практичної роботи студентів дистанційної форми.

 

This article is devoted to the question of practical classes for students of distance learning. Practical work for these students usually offered as part of the information platform of distance education at the university. Conducting such studies is complicated by the fact that all of the students and teachers realized in the information space. Therefore, actual stanovytsya question of methods and forms of education especially in the study of mathematics courses. The author is considered a feature of working in virtual simulators embodiment, the passage of different levels of tests, joint action in the group wiki -zavdannyah, communication students in the performance of tasks for debate and discussion. The analysis of the effectiveness of each form, made observations and recommendations on the quality of the practical work of students of the remote form.


Повний текст:

PDF

Посилання


Ибрагимов И.М. Информационные технологии и средства дистанционного обучения: [учеб. пос. для студ. высш. учеб. зав.] / B.М. Ибрагимов. – [2-е изд., стер.].– М.: Академия, 2007. – 336 с.

Мазур М.П. Особливості розробки віртуальних практичних інтерактивних засобів навчальних дисциплін для дистанційного навчання / М.П. Мазур, С.С. Петровський, М.Л. Яновський // Інформаційні технології в освіті. – 2010. – № 7. – С. 40-46.

Нагаева И.А. Дистанционное обучение. Инновации в образовании. Саарбрюкен, Германия: LAMBERT Academic Publishing, 2011. – 168 с.

Полат Е.С. Современные педагогические и информационные технологии в системе образования: [учебн. пос. для студ. высш. уч. зав.] / Полат Е.С. – М: Издат. центр «Академия», 2007. – 368 с.

Трайнев В.А. Информационные коммуникационные педагогические технологии: [учеб. пос.] / В.А. Трайнев, И.В. Трайнев. – [3-е изд.] – М.: Изд.-торг. корпорация Дашков и К0, 2007. – С. 9-110.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.