CRITERIA AND INDICATORS OF EFFICIENCY OF MULTIMEDIA APPLICATION IN THE PROCESS OF TECHNOLOGICAL TRAINING

Liudmyla Stanislavivna Shevchenko

Анотація


Determined effectiveness criteria, advantages of multimedia usage in technological education of students according to the stages of work (presentation of educational information, enhancing motivation of education, explanation of new material, completion of educational objectives, command and control of the quality of education, showing results of students’ activity), who determined by the degree of self-education, the development of creativity, creation an atmosphere of aesthetic pleasure from the perception of information and process of mental activity. The analysis showed that multimedia education is not universal and has a number of both positive and negative features. This emphasizes the role of the teacher in the educational process. Means of teaching only help to vary teaching methods, organize the creative work of students in different ways, make lessons interesting and informative.

 

Виділено критерії, показники ефективності та переваги застосування засобів мультимедіа в процесі технологічної підготовки студентів відповідно до етапів роботи (подання навчальної інформації, посилення мотивації навчання, пояснення нового матеріалу, розв’язання навчальних завдань, управління та контроль за якістю освіти, відображення результатів діяльності студентів), що визначаються ступенем самостійності засвоєння знань, розвитком творчих здібностей, створенням атмосфери естетичного задоволення від сприйняття інформації, самого процесу розумової діяльності. Визначено, що мультимедійні засоби навчання не є універсальними і мають низку як позитивних, так і негативних рис, що підкреслює роль викладача в освітньому процесі. Засоби навчання лише допомагають йому урізноманітнити викладання, по різному організувати творчу роботу студентів, зробити заняття цікавим і пізнавальним.


Повний текст:

PDF

Посилання


Школьный словарь иностранных слов / [под ред. В. В. Иванова]. — М. : «Просвещение», 1990. — 256 с.

Словник іншомовних слів / [під ред. С. Мельничука]. — К. : 1974. —775 с.

Великий тлумачний словник сучасної української мови / [під ред. В. Т. Бусел]. — К., Ірпінь : ВТФ «Перун», 2001. — 1440 с.

Issing L. J. From instructional technology to multimedia didactics / L. J. Issing // Educational media international. — 1994. — Vol. 31. — № 3. — Р. 171-182.

New Webster’s Dictionary and Thesaurus of the English Language / [ed. director: B. S. Cayne]. — Danbury, 1992. — 1149 p.

Illustrated Oxford Dictionary / [ed. director: D. Kindersley]. — Oxford University Press, 1998. — 1484 p.

Collins Cobuild English Dictionary for Advanced Learners / [ed. director. P. Collin]. — P. Collin Publishing, 2001. — 1011 p.

Бухаркина М. Ю. Мультимедийный учебник: что это? / М. Ю. Бухаркина // Иностранные языки в школе. — 2001. — №4. — С. 31-32.

Кравцова Л. В. Мультимедія – новий етап в сучасній освіті / Л. В. Кравцова, Г. М. Кравцов // Збірник наукових і методичних статей «Метода». — К. : 1997. — С. 21-24.

Романенко Я. В. Використання мультимедійних технологій у вивченні англійської мови / Я.В. Романенко. — Комп’ютер у школі та сім’ї. — 2004. —№ 2. — С. 41-42.

Шевченко Л. С. Використання технології мультимедіа на уроках і у позаурочний час / Л.С. Шевченко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / Редкол. : І. А. Зязюн (голова) та ін. — Київ-Вінниця : ДОВ «Вінниця», 2002. — Ч. 1. — С. 536-541.

Nielsen J. Multimedia, Hypertext und Internet / Nielsen Jakob. —Vieweg, 1996. — 462 р.

Стоюнин В. Я. О преподавании русской литературы / Стоюнин В. Я. — СПБ., 1908. — с. 3

Пресман Л. П. Методика применения технических средств обучения : экран.-звуковые средства / Прессман Л. П. — М. : Просвещение, 1988. — 191 с.

Богданов І. Т. Засоби інформаційних технологій, їх практичні можливості, дидактична доцільність використання й упровадження / І. Т. Богданов, О. В. Сергєєв // матеріали наук.-практ. конф. «Інформаційні технології в освіті». — Бердянськ : БДПІ. — 2001. — С. 284-289.

Пінчук О. П. Використання мультимедійних продуктів у системі загальної середньої освіти / О. П. Пінчук // [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/e- journals/ITZN/em4/content/07popeso.htm.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.