РОЛЬ ФУНДАМЕНТАЛЬНОЇ СКЛАДОВОЇ У ПІДГОТОВЦІ КУРСАНТІВ ЗА НАПРЯМОМ «СИСТЕМНА ІНЖЕНЕРІЯ»

Олена Євгеніївна Аврамчук, Ольга Олександрівна Пасько

Анотація


Досліджується процес підвищення якості підготовки випускників ВВНЗ на прикладі дисципліни фундаментальної складової підготовки курсантів – дисципліни «Загальна фізика», яка є обов’язковою у стратегії розвитку усієї системи військової освіти. Розглядається важливість використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на лабораторних заняттях дисципліни, що має здійснюватися цілеспрямовано ще з перших років навчання у ВВНЗ і відображати інтеграцію фундаменталь-ної і спеціальної професійної підготовки курсантів.

The process of improving the quality of graduates the example of discipline fundamental component of training cadets - discipline «General Physics», which is mandatory in the development strategy of the whole system of military education. We consider the importance of modern information and communication technologies in laboratory work discipline. This akspekt should be targeted since the first years of teaching in higher military educational establishment, reflecting the integration of basic and special training cadets.

 


Повний текст:

PDF

Посилання


Педагогічні технології в процесі підготовки курсантів вищих військових навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. Є. Аврамчук // Вісник Нац. академії Держ. прикорд. служби України : електрон. наук. фах. вид. – 2013. – № 4. – С. 3. – Режим доступу до журн. : http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi- bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe.

Бех І. Д. Концептуальні засади розвитку виховання в системі освіти України // Збірник наукових праць. Педагогічні науки.  Херсон: Видавництво ХДУ, 2003. – Вип. 34. – С. 170–174.

Грязнов Ю. П., Сергєєв О. В. Дидактичні принципи формування професійної компетентності спеціаліста у процесі навчання фізики на модульній основі // Удосконалення навчання фізики у вищій школі в умовах ступеневої освіти : Матеріали ІІІ Всеукр. наук. конф. ”Фундаментальна та професійна підготовка фахівців з фізики”. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 1998. – Ч. І. – С.72–76.

Диденко А. В. Педагогические условия профессионального самосовершенствования будущих офицеров : автореф. дис. на прис. науч. ст. канд. пед. наук : 13.00.04 «Профессиональное образование» / Диденко Александр Васильевич.– Хмельницкий : НАГПСУ им. Б. Хмельницкого, 2003. – 18 с.

Дж. Равен. Компетентность в современном обществе: выявление, развитие и реализация / Джон Равен. – М. : Когито-Центр, 2002. – 98 с.

Концепція військової освіти в Україні. Постанова Кабінету міністрів України від 15 грудня 1997 р., №1410. – 20 с.

Лаврентьев Г.В. Інноваційні навчальні технології у професійній підготовці фахівців / Г.В. Лаврентьев, Н.Б. Лаврентьева. – Барнаул : Вид-во Алтайського держ. ун-ту, 2002. – 423 с.

Челпанов О.С. Суб’єктивно-діяльнісний підхід до підготовки військових фахівців у вищих військових навчальних закладах / О.С. Челпанов, С.В. Залкін. – Х. : ХВУ, 1998. – 40 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.