ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИСТЕМНО-ДІЯЛЬНІСНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ІНТЕНСИВНОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ
Анотація
В данной статье анализируется влияние на результативность математической подготовки одаренных учащихся модели учебного процесса, в которой используются элементы системно-деятельностного обучения.
The influence on effectiveness of mathematical training of gifted learners of the educational process model, in which the elements of systematic action teaching are used, is analysed in this article.
Повний текст:
PDFПосилання
Ізюмченко Л.В., Макарчук О.П. Розв’язування задач з математики третього етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України: Методичний посібник. − Кіровоград, РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2008 − 128 с.
Вороний О.М. Кіровоградські математичні олімпіади школярів 2000 − 2008 років / Навчально-методичний посібник. − Кіровоград, РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2008 − 216 с.
Вдовенко В.В., Сальник І.В., Шевченко Н.Г. Задачі заочної фізико-математичної школи / Навчально-методичний посібник. − Кіровоград, РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2008 − 88 с.
Кушнір В.А., Кушнір Г.А., Ріжняк Р.Я. Інноваційні методи навчання математики / Навчально-методичний посібник. − Кіровоград, РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2008 − 148 с.
Фридман Л. М. Логико-психологический анализ школьных учебных задач. – М.: Педагогика, 1977.
http://www.serpіk.com.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.