РОЗКРИТТЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ ОБДАРОВАНОГО УЧНЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

Вікторія Віталіївна Вдовенко

Анотація


Статья посвящена проблеме формирования дивергентного мышления школьников на уроках математики.

The article is devoted to the problem of the formation of pupils’ divergent mentality on the lessons of mathematic.


Повний текст:

PDF

Посилання


Волобуєва Т.Б. Розвиток творчої компетентності школярів. – Х.: Основа, 2005. – 109 с.

Кушнір І., Фінкельштейн Л. Навчання у просторі. Посібник зі стереометрії. – К.: Факт, 2003. – 168 с.

Липова Л., Морозова Л., Ренський С. Концепція обдарованості та її види // Рідна школа. – 2003. – №4.

Мордкович А.Г. Беседы с учителями математики. – М.: Оникс. Мир и образование, 2008. – 336 с.

Пашнєв В., Зуєв І., Павленко В., Халін А. Система пошуку обдарованих учнів сучасними психодіагностичними методами // Психолог. – 2004. – №43.

Попова Л., Бабаєва Ю. Основні уявлення про обдарованість // Завуч.– 2003.– №17 –18.

Чорна М.Г. Установка на творчість в обдарованих дітей // Українська психологія: сучасний потенціал. – К., 1996. – Т.ІІІ.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.