Мета і завдання навчальної дисципліни - є формування системи знань з теоретичних питань економіки; вивчення основоположних економічних категорій, економічних законів та принципів функціонування економічних систем, економічних відносин, господарських механізмів та дій людей, які спрямовані на ефективне господарювання в умовах обмежених економічних і природних ресурсів; ознайомлення з особливостями ринкових перетворень економіки України з сучасними процесами глобалізації економічного життя людства. Надбання навичок загального аналізу основних економічних подій в своїй країні та за її межами, знаходження й використовування інформації, необхідної для орієнтування в основних поточних проблемах економіки.
В результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:
- предмет економічної теорії та її практичне використання;
- загальні основи соціально-економічного розвитку;
- загальні основи ринкової економіки;
- теоретичні основи макро- і мікроекономіки та ін.
В результаті вивчення дисципліни студент повинен вміти:
- прогнозувати оптимальні витрати на виробництві та максимальні прибутки за короткотерміновий та довготерміновий періоди; визначати ціну та обсяг виробництва в умовах конкуренції;
- на основі аналізу потреб та сімейного бюджету господарств, використовуючи моделі поведінки споживача, здійснювати прогноз максимізації загальної корисності та платоспроможності домашнього господарства;
- на основі аналізу наявних споживчих благ, використовуючи класифікаційні ознаки, класифікувати та визначати потреби суспільства;
- на основі аналізу наявних економічних та природних ресурсів, використовуючи моделі альтернативних витрат, за допомогою співставлення та порівняння визначати альтернативні варіанти використання економічних ресурсів;
- за результатами аналізу законодавчих та нормативних актів України, використовуючи макроекономічні моделі, за допомогою співставлення та порівняння приймати професійні рішення, адекватні державній економічній політиці;
- на основі співвідношення механізмів державного і ринкового регулювання, державної та приватної власності, використовуючи класифікаційні ознаки, класифікувати та визначати типи економічних систем;
- на основі аналізу макроекономічних показників, використовуючи моделі загальної економічної рівноваги, здійснювати прогноз можливих наслідків порушення макроекономічної рівноваги та їх впливу на поведінку економічних суб’єктів.
Дисципліна спрямована на формування соціально-економічної компетентності.
Програма дисципліни містить такі розділи: Основні етапи становлення і розвитку економічної науки. Економічна теорія як наука. Основи суспільного виробництва. Форми власності та економічні системи. Суть і генезис товарного виробництва. Гроші як економічна категорія. Ринок: суть, структура та проблеми переходу.
New Roman"'> вирішувати конструкторсько-технічні завдання, пов'язані з обладнанням спеціалізованих кабінетів, навчальних майстерень та об'єктів технічної творчості учнів;
- організовувати робочі місця учнів, пов'язаних з електротехнічними пристроями та схемами.
Дисципліна спрямована на формування загальнонаукової
(політехнічної) компетентності.
Програма дисципліни містить такі розділи: Електричні кола постійного струму. Лінійні кола змінного струму. Трифазний змінний електричний струм. Вимірювальні прилади. Елементна база електронних пристроїв.