Мета викладання дисципліни «Методика професійного навчання» – засвоєння студентами системи знань з методики професійного навчання,  розуміння сутності та змісту методичної діяльності; усвідомлення механізму трансформування технічного знання в систему навчання та методику дидактичного проектування на рівні спеціальності, дисципліни та теми.

Завдання: навчити аналізувати професійну діяльність фахівця з метою формування змісту його освіти; навчити аналізувати та діагностувати стан навчального процесу в професійних навчальних закладах; розкрити зміст навчального матеріалу; сформувати вміння розробляти дидактичні технології; сформувати вміння використовувати навчальну діяльність по засвоєнню теоретичних знань та практичних умінь.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:

¾                           види технологій та умови їх вибору;

¾                           способи урахування психологічних особливостей тих, кого навчають, і здійснення педагогічного впливу на них у процесі професійної підготовки;

¾                           види навчальної мотивації, прийоми й засоби реалізації мотиваційних технологій у процесі професійної підготовки;

¾                           види дидактичних технологій формування орієнтовної основи діяльності;

¾                           положення теорії поетапного формування дій, методики прискореного навчання, дидактичні технології формування виконавчих дій;

¾                           способи урахування вимог до об’єктивної перевірки та оцінювання учнів при засвоєнні технічних дисциплін, дидактичні технології контролю сформованих дій;

¾                           технології організації самостійної роботи; 

¾                           особливості планування навчального процесу.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен вміти:

¾                           спираючись на отримані знання, розробляти мотиваційні технології, технології формування орієнтовної основи діяльності, виконавчих дій та контролю сформованих дій до них, в контексті традиційних та новітніх підходів;

¾                           спираючись на отримані знання, планувати навчальний процес;

¾                           спираючись на отримані знання, організовувати навчальну діяльність на кожному з етапів процесу навчання у відповідності із розробленим проектом;

¾                           спираючись на отримані знання, прогнозувати результати навчання та вносити корективи у відповідні компоненти педагогічних технологій.

Дисципліна спрямована на формування виробничої компетентності педагога.

Програма дисципліни містить такі розділи: Загальні принципи проектування технологій навчання. Проектування мотиваційних технологій і технологій формування нових знань. Проектування технологій формування та контролю професійних дій. Проектування новітніх технологій навчання. Планування навчального процесу.