Мета викладання дисципліни – формування у студентів системи знань, умінь та практичних навичок, що необхідні для ефективного використання засобів сучасних інформаційних технологій у навчальній та майбутній професійній діяльності; вдосконалення навичок роботи з програмними продуктами для ведення документообігу, комунікації; поглиблення знань щодо способів опрацювання даних, їхнього графічного оформлення; забезпечення оволодіння студентами основними засобами інформаційно-комунікаційних технологій, можливими напрямками їх використання.

Завдання: оволодіння системною сукупністю знань і вмінь, що містить практичні навички роботи за комп’ютером, розуміння і знання загальних принципів його побудови та функціонування, вміння використовувати сучасні програмні засоби загального призначення (текстові та графічні редактори, електронні таблиці); формування у студентів цілісного погляду на сучасні інформаційно-комунікаційні технології, розуміння їх можливостей та способів використання для вирішення педагогічних завдань.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:

—          поняття про інформаційні технології та їх роль у сучасному світі;

—          побудову та основні технічні характеристики пристроїв апаратної частини сучасного персонального комп’ютера;

—          технологію підготовки фахового графічного матеріалу;

—          основні поняття та принципи архівування даних;

—          технологію використання текстового і табличного процесорів, системи створення презентацій;

—          організаційні основи щодо роботи в мережі Інтернет.

вміти:

—          накопичувати та опрацьовувати інформацію з використанням сучасних інформаційних технологій;

—          використовувати веб-технології у навчальному процесі;

—          застосовувати текстовий процесор для ведення документообігу, оформлення табличного матеріалу;

—          виконувати редагування даних у табличному процесорі, використовувати формули для їх опрацювання;

—          проводити аналіз даних у середовищі табличного процесора, використовувати основні функції, здійснювати побудову діаграм, проводити сортування та фільтрацію даних, проміжні підсумки, формувати зведені таблиці та працювати з ними.

—          створювати презентації відповідно до вимог щодо структури, змісту й оформлення презентації.

Дисципліна спрямована на формування інформаційно-комунікаційної компетентності та основ інформаційної культури майбутнього фахівця.

Програма дисципліни містить такі розділи: Операційні системи. Сервісне програмне забезпечення. Елементи комп’ютерної графіки. Прикладне програмне забезпечення. Інформаційно-комунікаційні технології.