Мета вивчення дисципліни - формування і розвиток фахової ІКТ-компетенції, що забезпечує здатність застосування комп’ютерної техніки для розробки конструкторських та технологічних проектів виробів згідно спеціалізації.

Основні завдання вивчення предмету:

-        розкрити різновиди та способи застосування програмних засобів та технічних пристроїв для автоматизації проектування та виготовлення виробів (згідно спеціалізації);

-        навчити студентів використовувати інформаційні технології  для виконання завдань з проектування виробів (згідно спеціалізації).

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:

–       сферу застосування інформаційних технологій у проектуванні та виготовленні швейних виробів;

–       види програмного забезпечення, необхідного для проектування;

–       правила виконання проектних процедур в САПР;

–       види периферійного обладнання, яке застосовується при проектуванні;

–       ефективність впровадження та перспективи розвитку інформаційних технологій в техніці та швейній галузі.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен уміти:

–       спираючись на отримані знання, володіти та пояснювати термінологію та основні теоретичні відомості з автоматизації процесів проектування та виробництва швейних виробів;

–       використовуючи навчально-методичні матеріали, за допомогою САПР Грація створювати кресленики деталей швейних виробів, та формувати модель виробу;

–       спираючись на знання правил виконання проектних процедур, за допомогою САПР створювати розкладку моделі одягу в інтерактивному та автоматичному режимах.

Дисципліна спрямована на формування спеціалізованої за профілем компетентності: інженерно-технічної.

Програма дисципліни містить такі розділи: загальна характеристика САПР; програмне забезпечення САПР; технічне забезпечення САПР. 

технологічної.

Програма дисципліни містить такі розділи: класифікація текстильних волокон, основи технології виробництва тканин, асортимент тканин.