Мета вивчення дисципліни - формування і розвиток фахової ІКТ-компетенції, що забезпечує здатність застосування комп’ютерної техніки для розробки конструкторських та технологічних проектів виробів згідно спеціалізації.
Основні завдання вивчення предмету:
- розкрити різновиди та способи застосування програмних засобів та технічних пристроїв для автоматизації проектування та виготовлення виробів (згідно спеціалізації);
- навчити студентів використовувати інформаційні технології для виконання завдань з проектування виробів (згідно спеціалізації).
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:
– сферу застосування інформаційних технологій у проектуванні та виготовленні швейних виробів;
– види програмного забезпечення, необхідного для проектування;
– правила виконання проектних процедур в САПР;
– види периферійного обладнання, яке застосовується при проектуванні;
– ефективність впровадження та перспективи розвитку інформаційних технологій в техніці та швейній галузі.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен уміти:
– спираючись на отримані знання, володіти та пояснювати термінологію та основні теоретичні відомості з автоматизації процесів проектування та виробництва швейних виробів;
– використовуючи навчально-методичні матеріали, за допомогою САПР Грація створювати кресленики деталей швейних виробів, та формувати модель виробу;
– спираючись на знання правил виконання проектних процедур, за допомогою САПР створювати розкладку моделі одягу в інтерактивному та автоматичному режимах.
Дисципліна спрямована на формування спеціалізованої за профілем компетентності: інженерно-технічної.
Програма дисципліни містить такі розділи: загальна характеристика САПР; програмне забезпечення САПР; технічне забезпечення САПР.
технологічної.
Програма дисципліни містить такі розділи: класифікація текстильних волокон, основи технології виробництва тканин, асортимент тканин.